Termin konsultacji: 17 – 24 czerwca 2025 r.
Cel konsultacji:
Poznanie opinii mieszkańców na temat planowanych działań Gminy Borne Sulinowo zmierzających do zwiększenia dostępności usług publicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Miejskiego.
Jak wziąć udział:
Opinie można przekazać anonimowo poprzez wypełnienie ankiety:
- online: https://forms.gle/SLsfwmuNymYPevoB8
- w formie papierowej: formularze dostępne w Urzędzie Miejskim, Al. Niepodległości 6, Borne Sulinowo
Informacje dodatkowe:
Konsultacje są ważne niezależnie od liczby uczestników.
Ich wyniki nie są wiążące dla organów gminy, ale będą jednym z kluczowych czynników branych pod uwagę przy podejmowaniu decyzji.
Sprawozdanie z konsultacji zostanie opublikowane w ciągu 30 dni od ich zakończenia. Będzie zawierać m.in. informacje o terminie, przebiegu, zgłoszonych opiniach oraz stopniu ich uwzględnienia. Zostanie ono udostępnione:
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego,
- w Biuletynie Informacji Publicznej,
- na stronie internetowej Bornego Sulinowa.
Projekt „Dostępny samorząd 2.0” realizowany jest przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji we współpracy z PFRON, Fundacją Instytut Rozwoju Regionalnego oraz Śląskim Związkiem Gmin i Powiatów. Projekt finansowany z Funduszy Europejskich w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027”.
Dokumentacja do pobrania pod linkiem: https://bip.bornesulinowo.pl/bip/ogloszenia/tablica-ogloszen/konsultacje-spoleczne-dotyczace-planowanych-dzialan-gminy-borne-sulinowo-w-zakresie-zwiekszania-dostepnosci-uslug-publicznych-dla-osob-ze-szczegolnymi-potrzebami-w-zwiazku-z-udzialem-w-projekcie-dostepny-samorzad-20